Szukaj

Stopniowa zmiana nawyków odżywiania

Zanim przystąpi się do zamiarów zmniejszenia masy ciała, wcześniej trzeba wyeliminować choroby mogące powodować otyłość. Nie należy wprowadzać natychmiastowych zmian żywieniowych, gdyż trzeba robić to stopniowo. Trzeba przyzwyczaić kubki smakowe do nadchodzących zmian. Ważne jest, by się nie głodzić, bo powoduje to spadek odporności i prowadzi do zaburzeń, nie tylko hormonalnych. Należy z pewnością pamiętać o regularnych posiłkach i spożywać je 5-6 razy dziennie, co przyspiesza metabolizm. Oczywiście dieta to nie wszystko, bardzo ważne jest, by mieć ruch i regularnie trenować i żyć aktywnie, chcąc utrzymać szczupłą sylwetkę.

Aktywność fizyczna nie tylko poprawia kondycję, ale też poprawia krążenie, a przy okazji można spalić tkankę tłuszczową. Można także wspomagać się suplementacją, oczywiście wszystko w zależności od uprawianej aktywności. Żeby schudnąć 1 kilogram, trzeba spalić blisko 6000-7000 kcal. Bardzo istotny jest posiłek spożywany po treningu, który ma zregenerować i odżywić tkankę tłuszczową. Na napady głodu najlepsza będzie garść orzechów włoskich, jabłko, marchewka, itd.

Dodaj komentarz