Szukaj

Ćwiczenia w domu

Istnieje kilka sprawdzonych sposobów i ćwiczeń, które powodują szybki spadek wagi. Nie wystarczy bowiem sama dieta i zdrowy tryb życia, aby schudnąć. Trzeba także postawić na aktywność fizyczną. Można ćwiczyć, oglądając filmiki z gotowymi treningami. Jest ich bardzo dużo, dlatego każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Są wygodne, ponieważ nie musimy sami zastanawiać się, co ćwiczyć. Jeśli jednak nie jesteśmy zwolennikami gotowych treningów, można także skomponować własny zestaw w oparciu o skuteczne ćwiczenia. Najlepszym sposobem na pracę nad ciałem w domu są ćwiczenia siłowe.

Odpowiednio wykonane zapewniają pozbycie się nawet 40% tłuszczu. Warto rozbudować tkankę mięśniową, gdyż to właśnie mięśnie spalają tłuszcz, nawet, gdy odpoczywamy. Można wykonywać: spięcia brzucha, przysiady ze sztangą, ćwiczenia z drążkiem czy z hantlami. Nie wolno zapomnieć o rozgrzewce. Jeśli nie odpowiadają nam ćwiczenia siłowe, można zawsze wybrać wyjście na spacer, rower, czy basen. Ćwiczyć należy od 3 do 5 razy w tygodniu, 30-60 minut.

Dodaj komentarz